Setur.com.tr ana sayfasının sağ üstünde yer alan Giriş Yap>Üye Ol alanından üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
Üye olurken beyan edeceğiniz verilerin doğruluğundan ve güncelliğinden emin olmalısınız. Şifrenizi ilgili üyelik sayfasında belirtilen şekilde oluşturabilirsiniz.
Üye olmadan rezervasyon oluşturabilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete eklemeniz yeterlidir. Üye olmadan oluşturduğunuz rezervasyona ait bilgilendirmeler, rezervasyon esnasında paylaştığınız yol ile size iletilecektir.
Sayfanın sağ üstünden yer alan Giriş Yap alanına üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi giriniz ve “Giriş Yap” yazısına tıklayınız. Ardından karşınıza çıkan sayfada “Şifrenizi mi Unuttunuz?” yazısına tıklayınız. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek “Gönder” dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link iletilecektir. Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz. Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol etmeniz önerilir.
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra sağ üst köşeden “Hesabım” bölümüne girerek şifreniz dahil olmak üzere tüm kullanıcı bilgileriniz üzerinde şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.
Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyip, gerekli bilgilerinizi girdikten sonra ödeme işlemini tamamlamanız ile rezervasyonunuz oluşmuş olacaktır.
Ödemenizi banka puanı, kredi kartı, World Pay, Garanti Pay, Chippin, Hopi, avanslı ödeme ve çoklu kredi kartı seçenekleriyle gerçekleştirebilirsiniz. Rezervasyonunuza ait taksit seçenekleri ürün ve hizmete göre değişiklik gösterebilecektir. Detaylar için, https://www.setur.com.tr/odeme-secenekleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Mesafeli Satış Yönetmeliği’nin 20.maddesi uyarınca Şirketimiz elektronik ortamda gerçekleşen işlemlere ilişkin kayıtları üç yıl boyunca tutmakta ve talep edilmesi halinde bu bilgileri ilgili tüketicinin erişimine sunmaktadır.
Rezervasyonunuz tamamlanmadan önce size rezervasyon bilgileriniz ve ödeyeceğiniz toplam tutar, “Rezervasyon Özeti” başlığı altında açık bir şekilde gösterilir. Rezervasyon Özetini inceleyebilir, değiştirmek istediğiniz ya da yanlış olduğunu düşündüğünüz bir bilgi varsa “çöp kutusu” butonuna tıklayarak mevcut rezervasyon bilgilerinizi silebilir, ardından yeni talebinize göre rezervasyonunuzu tekrar oluşturabilirsiniz.
Setur Servis Turistik A.Ş. ile tüketici arasında doğacak uyuşmazlıklarda, öncelikle doğrudan Şirketimiz ile irtibata geçmenizi öneririz. Anlaşmazlığın bu şekilde giderilmemesi durumunda T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi’ne başvuruda bulunulabilirsiniz.
Setur Servis Turistik Anonim Şirketi Müşteri Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metnine buradan ulaşabilirsiniz.
Setur Servis Turistik Anonim Şirketi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’na buradan ulaşabilirsiniz.